پنجره آلومینیومی لولایی

از سال 1354 تولید پنجره های لولایی تحت لیسانس شرکت ساپا فرانت سوئد که یکی از معتبرترین واحد های تولید کننده پنجره در اروپا می باشد با نام پنجره های لولایی سیستم SF در شرکت دورال آغاز شد.

این سیستم بدون استفاده از میلگرد فولادی با هوابندی و آب بندی بسیار خوب، تحولی در تولید پنجره لولایی در ایران ایجاد نمود.

از سال 1354 تولید پنجره های لولایی تحت لیسانس شرکت ساپا فرانت سوئد که یکی از معتبرترین واحدهای تولید کننده در و پنجره در اروپا می باشد با نام در و پنجره های لولایی سیستم SF در شرکت دورال آغاز شد.

از سال 1355 نیز سیستم پنجره های دو جهت بازشو برای اولین بار در ایران توسط شرکت دورال و تحت لیسانس ساپا سوئد تولید و به بازار عرضه شد که تا به امروز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

برای اولین بار با معرفی پنجره های لولایی SF پنجره لولایی دو جهت باز شو به بازار عرضه شد و اکنون پس از سال ها هنوز این سیستم به عنوان بهترین پنجره لولایی آلومینیومی در ساختمان ها به کار گرفته می شود.

با طراحی و ساخت پنجره های لولایی SF گرمابند (THERMAL BREAK) سری 70 در سال 1376 و سری 50 در سال 1384 این سیستم به ضخامت های 50 و 70 میلیمتر تکمیل گردید.

کلیه پنجره های لولایی SF دارای قابلیت نصب شیشه یک یا دو جداره می باشد و نوارهای درزبندی و دور شیشه آن می تواند از جنس PVC یا EPDM باشد که نوارهای EPDM گرانتر و مرغوب تر است.

مشخصات فنی پنجره های لولایی دورال بدین شرح می باشد:

  • قابلیت باز شدن پنجره در یک یا دو جهت TURN و TILT
  • کیفیت مناسب هوابندی و آب بندی با استفاده از نوارهای هوابندی و لاستیک EPDM و یا سیلیکون
  • دارا بودن دو نوع سیستم ساده و گرمابند (THERMAL BREAK)
  • قابلیت نصب شیشه تک جداره و دو جداره
  • استفاده از سیستم پروفیل های سبک و یا سنگین جهت ابعاد متفاوت
  • امکان ساخت در دو نوع سری 50 و 70 با ضخامت پروفیل 50 و 70 میلیمتر در سیستم گرمابند
  • امکان استفاده از پروفیل لبه دار جهت پوشش محل اتصال قاب پنجره با فریم فلزی و پوشش محل اتصال گچ دیوار با فریم فلزی
  • امکان استفاده از بازشوی کلنگی به منظور جلوگیری از خطر سقوط، در مکان هایی که محدودیت بازشو دارند.

پنجره های لولایی را مانند دیگر محصولات دورال می توان با آنودایز به رنگ طبیعی آلومینیوم و یا توسط آنودایز سخت به رنگ قهوه ای و یا پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک در رنگ های زیبا، با دوام و متنوع از جمله سفید، قرمز، آبی، سبز و … انتخاب کرد.