خدمات پس از فروش
گارانتی
کلیه محصولات و خدمات نصب و اجرای شرکت دورال به مدت یکسال از زمان فروش دارای گارانتی می باشد و این شرکت متعهد است تا در مدت مذکور، چنانچه شامل موارد نقض گارانتی نشود، هرگونه ایرادی را در اسرع وقت بصورت رایگان تعمیر و یا در صورت لزوم، تعویض نماید.
موارد نقض گارانتی
1-شرکت هیچگونه تعهدی جهت تعمیر و تعویض کالاهایی که زمان گارانتی آنها به پایان رسیده یا گارانتی آنها باطل شده است را ندارد، مگر اینکه هزینه های مربوطه از سوی مشتری پرداخت گردد.
2-شرکت هیچگونه تعهدی جهت گارانتی کالاهای مشابه نداشته و شرایط گارانتی فقط شامل محصولات شرکت و خدماتی که از منابع مورد تأیید شرکت ارائه شده باشد می گردد.
3-ارائه اصل فاکتور فروش محصول و یا خدمات جهت استفاده از گارانتی، الزامی است.
4-شکستن شیشه، دفرمگی آلومینیوم ناشی از ضربات،سوختگی و فشارهای خارجی، خراشیدگی رنگ و آنودایز، پارگی یا سوختگی و استفاده نادرست قطعات لاستیکی شامل گارانتی نمی باشد.
5-انجام تغییرات و تعمیرات در محصول توسط افراد خارج از حوزه نمایندگان و مأمورین رسمی شرکت موجب ابطال گارانتی می گردد.
خدمات پس از فروش
کلیه محصولات و خدمات نصب و اجرای شرکت دورال، پس از پایان دوره گارانتی، به مدت 10 سال دارای خدمات پس از فروش می باشند.
بدین منظور مشتریان محترم می توانند درخواستهای خود را بصورت تلفنی ( واحد صدای مشتری ) و یا کتبی ( پست الکترونیک ) به شرکت اعلام نمایند.