نمای کامپوزیت

ورق کامپوزیت آلومینیومی برای پوشش نمای بیرونی و یا دکوراسیون داخلی ساختمان ها به صورت دیواره، پارتیشن و سقف کاذب کاربرد فراوانی دارد.

این ورق ها متشکل از دو لایه ورق آلومینیومی در پوسته های بیرونی و یک لایه از مواد پلی اتیلن و یا مواد نسوز کانی در وسط می باشد.

ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایه ها، نوع رنگ به کار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد به کار رفته در لایه میانی تنوع وسیعی را به ورق های کامپوزیت آلومینیومی می دهد که هرکدام از انواع آن کیفیت و کاربرد معینی را دارا می باشد از این رو جابجایی کاربرد آنها زیان های فاحشی را ایجاد می نماید.

دورال از سال 1374 ورق های آلومینیومی را در نمای ساختمان به جای سنگ و آجر به کار گرفت که نمونه بارز آن ساختمان بیمارستان قلب در خیابان کارگر شمالی تهران و دفتر مرکزی دورال در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی می باشد.

همچنین در سالهای اخیر دورال ورق های کامپوزیت (ACP) را که از نظر خمکاری و ایجاد سطوح صاف قابلیت بیشتری دارد در پروژه های مختلف از جمله ساختمان دیوان محاسبات واقع در بزرگراه کردستان و پارکینگ طبقاتی لاله و بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک خود به کار رفته است. شرکت دورال صرفنظر از شرکت و کشور سازنده ورق های کامپوزیت آلومینیومی و بر اساس تجاربی که سالها در طراحی و اجرای نمای آلومینیومی به عنوان جایگزین سنگ و آجر کسب نموده، توانسته است مشخصات کیفی و بهینه ای را که مطابق با شرایط اقلیمی و معماری ایران می باشد تعریف و انتخاب نماید و از این پس ورق های کامپوزیت آلومینیومی مورد استفاده خود را تحت نام ورق های کامپوزیت آلومینیومی دورال معرفی، عرضه و تضمین می نماید.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با واحد فروش شرکت دورال تماس حاصل فرمائید.